Kumpas
http://kumpas.anatolianrock.com
 
 Ana Sayfa
 Grup Hakkında
 Grup Elemanları
 Fotoğraf Albümü
 Forum
 Bize Ulaşın
 
 
<<Geri 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 İleri>>
Cevapla
alptechin

Söylediğin hiçbir ağır cümleye karşılık vermicem sayın büyük gitarist arkadaşım ama şunu söylemek zorundayım bizim bu işi bırakıp başka bi meslek bulmamızı söylemişsin;

Gökhan: İnşaat müh. okuyor
Halil:Makina müh. okuyor
Ozan: Resim bölümü
Ergin:Müzik bölümü
Hilmi: Müzik bölümü

Yani anlatmak istediğim biz boş insanlar değiliz , bu işi tamamen amatörce ve zevk amaçlı yapıyoruz!!!Kimsenin kötü çaldığını ve iyi çaldığımızı iddaa etmiyoruz sadece bir yanlış anlaşılmayı bu kadar büyütmeye çalışmanı anlayamadım doğrusu...

Yinede yanlış anlaşılmalar için Kutay dan özğr diliyorum çünkü o anlatmak istediğini adam gibi anlatmış bizim gibi...

MÜZİSYENLİK hayatında başarılar arkadaşım....
Bu mesajın yazıldığı tarih : 25 Mayıs 2006 9:51 ÖS
Bu mesaj rahatsız edici
 
fallafosh

bak arkadaşım grubumdaki hiç kimse çok ii olduğunu iddiaa etmio.ben benden ii olan birinden ders almaktan da gocunmam ama emin ol bu kişiler sizler diilsiniz!!ben bunları yazmıcaktım ama beni mecbur bıraktınız.ben kalkıp balıkesirden oraya gelmişim ve konser öncesi sound-check olayı bittikten soora bi baktım ki ziller yerinde yok insanlıktan bahsediosun ama ben burda insani bi dawranış göremedim doğrusu.neyse bu kadar önemli diildi alında ama dedim ya beni mecbur bıraktınız.bak arkadaşım bizi müziğimizle yargılayabilirsin ama kişiliklerimize laf ettirmem.biras sakin olmanızı diliyorum.bazı şeyler yanlış anlaşılmış biz oaradaki bazı arkadaşlara itafen bişiler soledik siz üstünüze alınmışsınız bu saçma tartışmanın sona ermesini istiyorum eğer şahsım ve grubum adına sizi kırıcı bişiler solediysek özür dilerim.dediğim gibi müziğimize herşeyi soleyin ama kişiliklerimize asla!!başarılar...

                                               halil@KuMPaS

(fallafosh tarafından 25 Mayıs 2006 9:36 ÖÖ tarihinde degiştirildi.)

Bu mesajın yazıldığı tarih : 25 Mayıs 2006 9:18 ÖÖ
Bu mesaj rahatsız edici
 
alptechin

2.80 grubundan KUTAY a ;

Edremit Anadolu sayfasına cevap veremediğimizden buraya yazıyorum çoğu şeyi yanlış anlamışsın arkadaşım biz de birçok şeyi söylemeyelim dedik ama ben de konuşayım...Oraların kralı gibi davranan bir arkadaşın    en başından itibaren bize olan bi garezi var gibiydi...Geçen muhabbet aynen şöyle;

Ergin: Nota sehpası yok abi
Hilmi: Olm klavyeyi çekersin önüne arada da altyapı geçersin:))
ELEMAN: Yavaş çek!!! o çkeceğiniz alet benim ve çekmenize izin veremem...

(sadece şakasına söylenmiş bir sözü daha biz gelir gelmez bitarafımıza tıkadı kısacası...)

Direk mixer e girecez diye pedallarımızı aldık geldik ama anfi gerekti yine aynı arkadaş bana anfisini 20 ytl ye kiralamaya kalktı!!!

Biz de bu piyasanın içindeyiz arkadaşım ve ben bi anfiye 20 ytl verildiğini gormedim yarım saat için...

Süre olayı ise çeyrek geçe inmemiz söylendi ama 15 dk once son 2 sarkı dendi ve zaten davul ve anfi yusunden baya bi bolunduuk...

Sonuç olarak bir kaç kişinin gerçekten öldürecek gibi bakışalrını ve kötü düşüncelerini sanırım sana ve senin grubuna da genel olarak o psikolojik durumla aşıladık...

Senin yardımalrını gördüm gerçekten çok teşekkür ediyorum grubum adına...
Söylenen şeyler bir kaç kişiye ve dediğim gibi o anki psikolojiyle yazılmıştır umarım sen şahsın adına bizi affedersin en azından üstüne alınmanı istemezdim... Başarılar diliyorum...

Gökhan...
Bu mesajın yazıldığı tarih : 21 Mayıs 2006 11:03 ÖS
Bu mesaj rahatsız edici
 
fallafosh

kumpas demo yapma kararı aldı.çaldığımız cower parçaların demolarını çok yakında sitemizde bulacaksınız...
Bu mesajın yazıldığı tarih : 18 Mayıs 2006 12:54 ÖS
Bu mesaj rahatsız edici
 
_paintrock

aga merak etme yarn yani bu ctesi de boğaziçi ders si ile goruscm  bugn sordm olumlu gozukuyo yani edremit meydan yapcaz patlatcz olayı walla ben yarn haberdar edretm sizi....
Bu mesajın yazıldığı tarih : 12 Mayıs 2006 11:57 ÖS
Bu mesaj rahatsız edici
 
fallafosh

ozan walla bilmiom bu konser işleri de işşalah waad lerin gibi olmaz:)))walla ben şimdiden sabırsızlanıorum ona göre bak.çok coşamdım ozaman ama bu sefer kimse tutamas coşçam coşturcam:)))
Bu mesajın yazıldığı tarih : 12 Mayıs 2006 10:49 ÖS
Bu mesaj rahatsız edici
 
_paintrock

  olum banane ya ayrıca gokhan sen hiç konusma senn karnını doyurdum bikere hall cim cesme yann daydı gidip içeblrdin sana bisy yicmisn dem hayr dedn hiç ayaklan ma!!!!
  ayrıca edremit konserleri tam gaz dewam ediyor 22 haziran da altınaluk konseri war buyk ihtimal ayrıca edremit boğaziçi dershanesiyle sponsorluk uzern de calısmalar yapıorz anlasma yolundayız kısa zaman içinde edremit konseriyle körfezi yikmayı düsünüorz herkesi bekleriz ....
Bu mesajın yazıldığı tarih : 12 Mayıs 2006 6:24 ÖS
Bu mesaj rahatsız edici
 
alptechin

Evet arkadaşlar konser çok iyiydi ama ozan ın dediği gibi kendini oraların devleri sanan grup üyelerini bayaa kızdırdık ve sahneden erken indirildik...Olsun edremitte ilk konserimiz  ama son değil bakalım diğer konserlerde bizi kim indirebilecek?:))

Buarada ozan allah kahretsin senin verdiğin sözleri.....

Fotograflar en yakın zamanda siteye eklenecektir....
Bu mesajın yazıldığı tarih : 12 Mayıs 2006 4:52 ÖS
Bu mesaj rahatsız edici
 
fallafosh

ewet arkadaşlar konser çok iiydi fakat ozanın dedği gibi bazı aksilikler yaşandı özellikle dawulla ilgili ama herşeye rağmen çok eğlendik.ama burdan ozanı kınıyorum waad ettiği hiç bişiyi yapmadı bizi orda aç susuz bıraktı:)umarım yine o taraflarda konser veririz .
Bu mesajın yazıldığı tarih : 12 Mayıs 2006 3:34 ÖS
Bu mesaj rahatsız edici
 
_paintrock

bu arada bazı grup uyelerımız’’ konser ne kadar guze
l olursa olsun ozan verdii vaatlaeri tutmadi mal gbi durduk orda ’’derlerse inanmayn sakın  onlara hayatlarını yasattm ama onlar yapar bunu bu dunya hiç adıl deil ....
Bu mesajın yazıldığı tarih : 12 Mayıs 2006 9:57 ÖÖ
Bu mesaj rahatsız edici
 
Cevapla
<<Geri 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 İleri>>